تراختور نیوز

Traxtur-News
تراختور نیوز

TRAXTUR-news

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

یکی از مشکلاتی که تراکتورسازی این روزها با آن دست و پنجه نرم می کند، پایان خدمت سربازی بعضی از سربازان در نیم فصل استزیتون_ یکی از مشکلاتی که تراکتورسازی این روزها با آن دست و پنجه نرم می کند، پایان خدمت سربازی بعضی از سربازان در نیم فصل است. رحمانی، حمودی، نریمان جهان، آقایی و عشوری و علدالله زاده بازیکنانی هستند که خدمت سربازیشان در نیم فصل به پایان می رسد. اتفاقی که می تواند برای تراکتورسازی گران تمام شود. 

 
این بازیکنان هرچند خدمتشان در نیم فصل به پایان خواهد رسید ولی شاید می توان متصور شد که آنها بخواهند تا پایان فصل در تراکتور بمانند. البته این تلاش بیشتری می طلبد تا به بازیکنان آن انگیزه لازم را انتقال داد تا تراکتورسازی بتواند با تیم کامل در رقابت های نیم فصل حضور پیدا کند.
 
بی شک ممترین انگیزه ای که سربازهای تراکتورسازی برای ادامه حضور خود در تراکتورسازی خواهند داشت، حضور در رقابتهای آسیایی است. حاضر شدن در معتبرترین رقابت باشگاهی در آسیا افتخار کمی برای جوانانی که در ابتدای راه فوتبالی خود قرار دارند نمی تواند باشد. نفت تهران که به مرحله نهایی لیگ قهرمانان آسیا در فصل پیش راه یافته بود توانست با همین حربه بازیکنان نامدار زیادی را به تیم خود اضافه کند.
 
روز گذشته رحمانی در پاسخ به سوالی که خبرنگاران از او در مورد حضور احتمالیش در استقلال در نیم فصل دوم پرسیده بودند پاسخ داد"هیچ چیز مشخص نیست و من فعلا یک تراکتوری هستم" به نظر در تصمیمگیری رحمانی برای ادامه فصل نتیجه گیری های استقلال و تراکتورسازی بسیار دخیل خواهد بود. حضور استقلال در صدر جدول می تواند جدایی رحمانی از تراکتورسازی را محتمل کن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی