تراختور نیوز

Traxtur-News
تراختور نیوز

TRAXTUR-news

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: تونی برای تراکتورسازی زحمت کشیده است.هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: تونی برای تراکتورسازی زحمت کشیده است.

شاهین ثاقبی در گفت و گو با خبرنگار کاپ، درباره شرایط تیمش اظهار داشت: شرایط خوبی داریم . تمرینات خود را از امروز آغاز می کنیم و امیدوارم بتوانیم روند روبه رشد خود را ادامه دهیم.
وی درباره بحث جدایی تونی اولیویرا بیان داشت: واقعیت این است که تونی برای تراکتورسازی زحمت کشیده است اما به هر حال مدیریت باشگاه در این باره تصمیم می گیرد. من به عنوان یک بازیکن وظیفه ام تمرین کردن است و بهتر است حرفی در این باره نزنم.
هافبک تراکتورسازی با اشاره به دیدار تیمش مقابل استقلال تاکید کرد: استقلال تیم خوبی است و قطعا کار دشواری مقابل این تیم داریم. از هواداران می خواهم روز بازی با استقلال به ورزشگاه بیایند و یادگار را مثل قدیم پر کنند. مقابل استقلال به حضور هواداران نیاز داریم. امیدوارم با حمایت این عزیزان 3 امتیاز بازی را مال خود کنیم.
ثاقبی در پایان افزود: تیم ما می تواند جزو بهترین ها باشد. قطعا اگر استقلال را ببریم، شک ندارم به زودی به کورس قهرمانی برمی گردیم و می توانیم نتایج مطلوبی به دست آوریم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی