تراختور نیوز

Traxtur-News
تراختور نیوز

TRAXTUR-news

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: هواداران حق دارند از نتایج ما ناراضی باشند ولی خدا را شاهد می‌گیرم که ما تمام توانمان را برای خوشحالی آنها به کار می‌بریم."سینا عشوری" بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آناج ابتدا در خصوص تساوی تیمش برابر استقلال خوزستان اظهار کرد: به نظرم بازی خوبی مقابل تیم مدعی استقلال خوزستان انجام دادیم و توانستیم بیرون از خانه امتیاز بگیریم.
وی ادامه داد: ما برای به دست آوردن سه امتیاز رفته بودیم که متاسفانه نشد امتیاز کامل را بگیریم. تیم حریف پس از گل دفاع فشرده‌ای داشت و همین مسئله کار را سخت کرده بود ولی خوشحالم که حملاتمان نتیجه داد و توانستیم حداقل گل تساوی را به ثمر برسانیم.
هافبک تراکتورسازان در مورد اعتراض‌های هواداران تیمش تأکید کرد: هواداران حق دارند با این نتایج ناراحت باشند. من هم به آنها حق می‌دهم ولی خدا شاهد است همه بچه‌ها تمام توانشان را به کار می‌گیرند تا تیم موفق باشد ولی نمی‌دانم چرا با این همه ستاره نتیجه نمی‌گیریم.
وی اشتباهات داوری را در عدم نتیجه گیری تیمش دخیل دانست و ابراز داشت: قطعا این موضوع در بخشی از عدم نتیجه گیری ما تاثیرگذار بوده است، ما در بازی های اخیر مقابل راه‌آهن، پدیده و استقلال خوزستان از داوری ضرر کردیم که اگر این اشتباهات نبود حتی جایگاهمان در جدول هم می‌توانست بهتر باشد.
عشوری در پایان به لزوم حمایت هواداران در دیدار حساس پیش رو با سپاهان اشاره نموده و خاطرنشان کرد: از همه هواداران متعصب تراکتورسازی می‌خواهم در بازی با سپاهان حضور حداکثری داشته و به ما کمک کنند تا هم در این بازی حساس بتوانیم امتیاز بگیریم و هم شاهد شور و شوق دوباره آنها در ورزشگاه با

۹۴/۱۱/۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی