تراختور نیوز

Traxtur-News
تراختور نیوز

TRAXTUR-news

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: نمی دانم چه زمانی شایعات از تراکتور دست برمی دارد، زیرا روحیه تیمی را متزلزل می سازد.محمد ایران پوریان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص مسابقه با ملوان بندر انزلی اظهار کرد: بازی خوبی برگزار شد و دو نیمه متفاوت داشت، موقعیت های ما زیاد بود و توانستیم با یک گل بازی را پشت سر بگذاریم. وی در ادامه افزود: ملوان در بسیاری از زمان ها بهتر از ما بود اما در پایان نتیجه به سود تراکتور رقم خورد.

  
ایران پوریان عنوان کرد: البته باید یاد آور شوم زمین گل آلود و باتلاقی انزلی کار را برای تیم ما سخت کرده بود و خدا را شاکریم که توانستیم دل هواداران را شاد کنیم. 
 
بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی در خصوص داوری این دیدار اضافه کرد: شما دیدید گل دوم ما سالم بود ولی به اشتباه پذیرفته نشد، در بسیاری از مواقع اشتباه به سود ملوان سوت میزد. اجازه دهید کارشناسان در مورد نحوه قضاوت داوری نظر دهند. 
 
وی در ادامه با اشاره به خبر استعفای تونی اولیویرا تصریح کرد: چیزی نمی توانم بگویم فقط این نکته که چه زمانی شایعات دست از سر تراکتور برمی دارند من چیزی نشنیده ام، پس از پایان بازی تونی با ما در رختکن صحبت کرد اما حرفی از جدایی نزد، فقط در رسانه ها متوجه این جریان شده ام و صحت ندارد. 
 
ایران پوریان تصریح کرد: بدون شک این شایعات به تیم ضرر زده و آسیب روحی و گرفتن تمرکز از نتایج پردازش به شایعات است، چون آرامش تیم را به هم میزند و در نتایج ضعیف تراکتور موثر است. 
 
بازیکن تراکتورسازی بیان کرد: شما می دانید ملوان بیشتر از ما سرباز دارد پس چرا کسی به آن نمی پردازد، هر بازیکن سربازی اش که تمام می شود، یا در آن تیم می ماند یا باید به باشگاه سابقش برگردد این مساله نباید تا این اندازه تیم را به حاشیه ببرد.  
 
وی در پایان یادآور شد: امیدوارم در ادامه فصل، تراکتور به جایگاه واقعی خود در جدول مسابقات دست یابد زیرا جایگاه فعلی جایگاه اصلی این تیم در جدول نیست. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی