تراختور نیوز

Traxtur-News
تراختور نیوز

TRAXTUR-news

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

مدیرعامل سابق تراکتورسازی گفت: برخی قصد دارند که نتایج ضعیف تراکتور را به زمان مدیریت من نسبت دهند که کار درستی نیست.محمد حسین جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اختلاف با سعید عباسی مدیرعامل کنونی تراکتورسازی اظهار کرد: ما اختلافی با سعید عباسی نداشتیم اما نتایج ضعیف این روزهای تراکتور را به مدیریت من ربط می‌دهند که کار پسندیده‌ای نیست.

 
جعفری درباره بدهی‌های باشگاه تراکتورسازی زمان مدیریتش تصریح کرد: بدهی در یک باشگاه بزرگ جزو طبیعت فوتبال است و هر مدیری که روزی برکنار می‌شود بدهی به جا می‌گذارد این بدهی، دیگر مال شخص مدیر نیست بلکه بدهی باشگاه است و باید مدیر جدید آن را تقبل کند. شخص عباسی هم برکنار شود بدهی‌هایی به جا می‌گذارد که پرداخت آن به عهده مدیریت جدید است.
 
مدیرعامل سابق تراکتورسازی ادامه داد: در مورد برخی بدهی‌های زمان من که اکنون مطرح می‌شود فرافکنی شده است.
 
وی بیان کرد: من بدهی‌ها را پرداخت کرده‌ام از جمله پرداخت بدهی تونی که اکنون سند آن هم موجود است دیگر نمی‌دانم این بدهی‌های جدید از کجا آمده است که می‌خواهند از تراکتور 6 امتیاز کسر شود؟
 
جعفری تصریح کرد: این از عجایب روزگار است که شخص عباسی می‌گوید آشفتگی اسناد داریم اگر این آشفتگی وجود داشت چرا زمان نظمی این اتفاق رخ نداد؟
 
مدیرعامل اسبق تراکتورسازان عنوان کرد: شما می‌دانید در یک اداره یا شرکت مسئولان مالی یا تعویض نمی‌شوند یا دیر جابجا می‌شوند وقتی وی حساب‌دارهای باشگاه را عوض کرده است. بدون شک آشفتگی مالی پیش می‌آید نباید عناصر تاثیرگذار را عوض کرد من اسنادی دارم که به زودی منتشر می‌کنم.
 
وی در پاسخ به سوال شما گفته بودید که مدیریت بومی راه‌چاره تراکتور نیست تصریح کرد: من همین الان نیز این حرف را می‌زنم از زمانی که عباسی حکم مدیرعامل تراکتور را دریافت کرد همین حرف را می‌زنم و اکنون نیز مسرانه این حرف را تکرار می‌کنم به نظر من مدیریت باید بومی باشد. مدیر باید مقبول هوادار باشد درد دل‌های هوادار را بشنود و باعث دلگرمی هوادار و حضورش در استادیوم باشد. مدیر بومی می‌تواند تراکتور را از این وضعیت نجات دهد
۹۴/۰۹/۱۲ موافقین ۱ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی