تراختور نیوز

Traxtur-News
تراختور نیوز

TRAXTUR-news

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

مدافع تراکتورسازی گفت: شرایط جدول به گونه‌ای است که با دو پیروزی متوالی در بین مدعیان قهرمانی قرار می‌گیری.وانانیوز-شجاع خلیل‌زاده  در خصوص دور ماندن تراکتورسازی از جمع 3 تیم بالای جدول ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت:« اگر مشکل گلزنی تیم ما حل شود خیلی زود به جمع تیم‌های بالا نشین اضافه می‌شویم. کافیست امتیاز از دست ندهیم و همانند دیدار با ملوان پیروز از زمین خارج شویم. در رقابت‌های این فصل تمامی تیم‌های پرنوسان ظاهر شدند و تیم هایی که نوسان کمتری داشتند، موفق شدند صدرجدول را در اختیار داشته باشند.»

 
وی در خصوص پیروزی تراکتورسازی در خانه ملوان اظهارداشت:« متاسفانه کیفیت بد زمین باعث شده بود که هر دو تیم نتوانند بازی با کیفیتی را ارائه کنند. نمی‌توان گفت که ما تیم برتر میدان بویدم اما با تجربه‌تر عمل کردیم و موفق شدیم با ارائه یک بازی حساب شده 3 اتیاز این دیدار حساس را به دست آوریم. البته از حق نگذریم ملوان تیم خوبی بود ولی زمین مناسبی ندارد که روی آن بازی کند و در نتیجه نمی‌تواند از امتیاز میزبانی خود استفاده کند.»
 
مدافع تراکتورسازی با اشاره به فحاشی زیادی که از سوی هواداران ملوان صورت گرفت،‌عنوان کرد:« در ورزشگاه انزلی یک سری هستند که از همان دقیقه یک به بازیکنان تیم حریف توهین می‌کنند. این موضوع پیش از این هم رخ داده بود. مشخص نیست از کجا آمده‌اند. به نظرم کمیته انضباطی باید تیم‌هایی که تماشاگرانش با توهین‌های‌شان جو ورزشگاه را مسموم می‌کنند از حضور هوادار محروم کند تا در شرایط عادی بازی‌ها برگزار شود.»
 
خلیل‌زاده که در دیدار با استقلال 3 اخطاره هست و نمی‌تواند به میدان برود در خصوص این بازی حساس اظهارداشت:«‌ بازی با تیم صدرنشین سخت است اما تراکتورسازی با حمایت هواداران تبریزی و با اتکا به بازیکنان خوبی که دارد، در این بازی اندیشه پیروزی به میدان می‌رود. توانایی آن را داریم که با شکست استقلال شرایط مان را در جدول بهتر کنیم و به جمع مدعیان اضافه شویم.»
 
وی با انتقاد از این موضوع که بازیکنان سرباز می‌توانند در جام باشگاه‌های آسیا بازی کنند اما اجازه بازی در رقابت‌های ملی را ندارند، تصریح کرد:« من و دیگر بازیکنان سرباز آماده هستیم تا در خدمت تیم ملی باشیم اما این فرصا به ما داده نمی‌شود. ای کاش مشخص شود که ما چگونه می‌توانیم در بازی‌های آسیایی حضور داشته باشیم اما در دیدارهای ملی این اجازه را نداریم. حیف است که ما بتوانیم به تیم ملی کمک کنیم اما این فرصت از ما گرفته شود.»
۹۴/۰۹/۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی