تراختور نیوز

Traxtur-News
تراختور نیوز

TRAXTUR-news

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

خوش شانسی یا بدشانسی برای تراکتور

سه شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۵۷ ب.ظ

خوش شانسی یا بد شانسی برای تراکتور؟وش شانسی یا بدشانسی برای تراکتور؟

شاید با توجه به جایگاه کنونی استقلال در صدر جدول رده بندی لیگ برتر، خیلی ها دیدار تراکتور مقابل استقلال را بازی سختی برای سرخپوشان می دانند و این تیم پایتخت نشین را حریفی سر سخت تر از شاگردان منصوریان تصور می کنند.
 
با نگاهی به تاریخچه دیدار های تراکتور مقابل نفت و استقلال شرایط را متفاوت تر جلوه می دهد. نفت و تراکتورسازی، همیشه بازی های بسیار متعادلی داشته اند. 3 برد، 5 مساوی و 3 باخت در کارنامه آنها ثبت شده است. در این مدت تراکتور 14 گل زده و 15 گل هم دریافت داشته است.
 
از طرفی دیگر سرخپوشان از زمان حضور مجددشان در لیگ برتر، در مقابل آبی پوشان پایتخت موفق به کسب 5 برد، 5 تساوی و 2 شکست شده است. سرخپوشان در این دیدار ها 21 گل وارد دروازه استقلال کرده اند و 15 گل هم از حریف دریافت کرده اند. رویارویی که کفه ترازو را به شدت به نفع تراکتوری ها سنگین می کند.
 
هرچند استقلال این روزها در صدر جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفته است، ولی باید به این نکته توجه کرد که استقلال تیمی است که بدون حضور تماشاگرانش تیمی بدون سلاح است. در مقابل نفتی ها که این روزها حال و روز خوشی در جدول رده بندی ندارند، تیم بدون تماشاگر هستند و در فصول گذشته ثابت کرده اند بازی کردن در زمین خود یا زمین حریف برای این تیم تفاوت چندانی ندارد.
 
از طرفی هنوز هم که هنوز است خاطره بازی فینال گونه فصل پیش تراکتور سازی مقابل نفت از ذهن هواداران و بازیکنان این تیم خارج نشده است. دیداری که قهرمانی را از چنگ تراکتورسازان خارج کرد. و همواره می تواند دیدار های دو تیم را تحت تاثیر قرار دهد.
 
در دیدار نیمه نهایی جام حذفی تراکتورسازی میزبان خواهد بود. در بازی هایی که سرخ آبی های پایتخت در ورزشگاه یادگار امام تبریز داشته اند، هیچگاه تماشاگر قابل توجهی از این دو تیم، حضور پیدا نکرده اند.با توجه به تاریخچه بازی های دو تیم نفت و استقلال مقابل تراکتور و شرایط بازی های آنها، تراکتورسازی ظاهرا به قرعه بهتری خورده است و بازی کردن مقابل استقلالی ها آسان تر از شاگردان منصوریان خواهد بود.
 
تراکتورسازی تنها دو گام دیگر برای رسیدن به قهرمانی جام حذفی پیش رو دارد. اتفاقی که اگر حاصل شود، می تواند رکورد دیگری برای سرخپوشان در حضور در رقابتهای آسیایی رقم بزند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی