تراختور نیوز

Traxtur-News
تراختور نیوز

TRAXTUR-news

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

تونی و دوراهی ماندن و رفتن

سه شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۵۵ ب.ظ

این روزها تونی و حاشیه‌هایش در تراکتورسازی به منبع عظیمی از شایعه‌ها مبدل شده است که نمی‌تواند بی حکمت باشد. صرف نظر از پیش‌بینی‌هایی که برخی با توجه به مسائل پیش آمده در روز پایانی لیگ سال قبل برای تیم تراکتورسازی در مورد وضعیت امسال این تیم می‌کردند، به بررسی مسائل تراکتور در لیگ امسال پرداخته ایم

 

این روزها شایعه‌ای در میان مردم و محافل خبری در جریان است که جز حاشیه نمی‌توان نامی بر آن گذاشت. شایعه‌ای که می‌گوید تونی اولیویرا میان ماندن و رفتن در تراکتورسازی پادرهواست. یک روز شایع می‌شود که تونی به دلیل مشکلات خانوادگی می‌خواهد پیش خانواده‌اش برگردد و روز دیگر در میان هواداران خبر ماندنش شایع می‌شود. قضیه چیست؟ مسلما کسی نه توان پیش گویی دارد و نه کسی آنقدر در حلقه‌ی درونی تراکتوری‌هاست که بتوان دقیقا گفت که آنجا چه خبر است؛ اما می‌شود بر اساس قراین و نشانه‌هایی که وجود دارد، چیزهایی را فهمید.

اولین نشانه‌ی نا به سامانی در تراکتورسازی در همان ابتدای فصل با از دست رفتن تعداد موثری از بازیکنان موفق سال گذشته‌ی تیم نایب قهرمان پیدا شد. علی کریمی، میلاد فخرالدینی، مرتضی اسدی، سعید دقیقی، مهدی کریمیان، محمد نصرتی، محسن فروزان و ابراهیم‌زاده بازیکنانی بودند که در همان ابتدای لیگ امسال زمزمه‌های پیوستن‌شان به تیم‌های رقیب به گوش رسید. اما ظاهرا مشکل به همین‌جا ختم نشده است و تازه قرار است پنج بازیکن دیگر اصلی تیم هم در نیم فصل از این تیم جدا شوند.
دومین مشکلی که به وضوح در تراکتور امسال به چشم می‌آید جایگاه این تیم در جدول رقابت‌هاست. در حالی که هر هفته هواداران در انتظار بهتر شدن اوضاع هستند، عملا فاصله‌ی تراکتور تا صدر جدول در تمام هفته‌های اخیر در حال افزایش است. این فاصله آنقدر زیاد شده است که حتی پیروزی خارج از خانه مقابل ملوان بندر انزلی نیز نتوانست رده‌ای بالاتر از جایگاه نهم جدول را نصیب تراکتو کند. حالا عملا برای تصاحب رده‌های بالای جدول نگاه‌ها به نیم فصل دوم دوخته شده است. نیم فصل دومی که در آن تراکتورسازی پنج بازیکن دیگر از بازیکنان اصلیش را هم از دست خواهد داد.
اما سومین مساله در تراکتورسازی فشارهای مالی است. تراکتور نمی‌تواند از پس پرداخت حقوق بازیکنان و مربیان خودش بربیاید. تیم قهرمان جام حذفی که امسال نیز به نیمه نهایی این رقابت‌ها رسیده است هنوز توان پرداخت پول کادر فنی و بازیکنانش را دارد و این در حالی است که این تیم سال گذشته در جام باشگاه‌های آسیا نیز حاضر بوده است و اصولا دارای استانداردهای لازم بوده است.
حالا که با هم نگاهی گذرا به وضعیت تراکتور انداختیم، انصافا شما قضاوت کنید که آیا تونی خانواده‌اش را سپر بلای آبروداری برای تراکتور نکرده است؟ شما خودتان را جای تونی بگذارید. تیمی دارید که قرار است نیمی از توان بازیکنان اصلیش را در نیم فصل از دست بدهد، بازیکنان سال قبلش را از دست داده است، در جامعه‌ای قرار دارید که اصلا خارجی‌ها را و به خصوص مربیان خارجی را در تیم‌هایش برنمی‌تابند، دستمزدتان را هم که به موقع نمی‌دهند. واقعا در چنین موقعیتی همسر شما مریض نمی‌شود؟!!!
معلوم نیست که این مسائلی که گریبان تراکتور را گرفته است تقصیر کیست. اما معلوم است که وقتی تیمی با این همه مشکلات در کمرکش جدول باشد و در نیمه‌نهایی جام حذفی، باید به سرمربی و کادر فنی و بازیکنان با غیرت آن تیم تبریک گفت. بیایید حداقل با شایعات ناپخته و عجولانه آزارشان ندهیم 

۹۴/۰۹/۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی