تراختور نیوز

Traxtur-News
تراختور نیوز

TRAXTUR-news

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

تونی میماند یا نه؟

سه شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۲۵ ب.ظ

استعفای عجیب و غریب سرمربی پرتغالی تیم فوتبال تراکتورسازی، هواداران این تیم را در شوک فرو برده است.به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از برد روحیه بخش تیم فوتبال تراکتور سازی مقابل ملوان بندر انزلی در هفته سیزدهم لیگ برتر، تونی اولیویرا سرمربی پرتغالی این تیم به یکباره خواهان جدایی از تیم شد.تونی با ارسال نامه ای به مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه خواستار استعفا شد. 

 
با دیدن سرمربی پرتغالی در بازی مقابل ملوان می توان حدس زد تا چه اندازه پیرمرد احساساتی تبریزی ها تحت فشار روحی قرار گرفته است. 
 
تونی مشکل خانوادگی دارد  
 
گفته می شود تونی اولیویرا به دلیل مشکل خانوادگی قادر به همراهی تراکتورسازی نبود، وی در جلسه ای که تشکیل می شود در خصوص ماندن یا نماندن نظراتش را مطرح می کند. 
 
باز هم جلسه  
 
با این خبراستعفا قرار است به زودی هیئت مدیره تشکیل جلسه دهد، زیرا این جریان باز هم تراکتوری ها را در شوک فرو برده است، انگار قرار نیست تراکتور از حاشیه خارج شده و روی خوش ببیند. 
 
تمرین تراکتوری ها تعطیل شد 
 
تمرین تیم فوتبال تراکتور سازی پس از بازی مقابل ملوان و در آستانه فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) به مدت سه روز تعطیل است.  
 
تراکتوری ها از شنبه تمرینات را از سر می گیرند. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی