تراختور نیوز

Traxtur-News
تراختور نیوز

TRAXTUR-news

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

گروه ورزش و سرگرمی اکوتو؛ تیم های تراکتورسازی تبریز و ملوان بندرانزلی در هفته سیزدهم از سری مسابقات لیگ پانزدهم به مصاف یکدیگر خواهند رفت.گروه ورزش و سرگرمی اکوتو؛ تیم های تراکتورسازی تبریز و ملوان بندرانزلی در هفته سیزدهم از سری مسابقات لیگ پانزدهم به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

 
این دیدار  که بازی سرنوشت سازی برای هر دو تیم محسوب می شود، روز دوشنبه مورخه ۹ آذر از ساعت ۱۵:۱۵ در ورزشگاه تختی انزلی برگزار خواهد شد.
 
تیم تراکتورسازی تبریز

 

تراکتورسازان در حالی در این دیدار به میدان خواهند رفت که بازی قبلی خود را در ورزشگاه خانگی با تساوی به پایان رسانده و این بازی عزم خود را جزم خواهند کرد تا بتوانند نتایج دور از انتظار خود را با کسب برد در این مسابقه خارج از خانه جبران نمایند. تراکتوری ها هفته پیش مقابل تیم ته جدولی سیاه جامگان ابوالمسلم مشهد نتیجه ای بهتر از تساوی کسب نکردند تا همچنان خطر اخراج تونی اولویرا، سرخ ها را تهدید کند. تیم تراکتورسازی تا اینجای مسابقات با کسب ۱ برد، ۵ تساوی و ۱ باخت در بازی های خانگی و کسب ۸ امتیاز از ۱۴ امتیاز ممکن، مورد قبول پرشورها واقع نشده و اکثر هواداران مدیریت باشگاه را عامل این نتایج ضعیف می دانند. این تیم غیر از بازی های ضعیف خانگی، در بازی های خارج خانه نیز توفیق چندانی نداشته و با کسب ۲برد، ۱ تساوی و ۲ باخت و کسب ۷ امتیاز از ۱۵ امتیاز ممکن روند نزولی خود را تداوم بخشیده اند. تیم محبوب آذربایجان هم اکنون با کسب ۱۵ امتیاز از ۱۲ مسابقه انجام شده در رده یازدهم جدول مسابقات لیگ برتر قرار گرفته و تا حدودی قهرمانی در این مسابقات را که قول مدیریت و کادرفنی در ابتدای فصل بود، دور از دسترس قرار داده است. بهترین گلزن تراکتور تا پایان هفته دوازدهم، بختیار رحمانی بازیکن سرباز و ۳ گله این تیم می باشد. با توجه به شرایط جدول و اختلاف کم تیم ها در جدول رده بندی، تراکتورسازان با کسب هر ۳ امتیاز این بازی می توانند در خوشبینانه ترین حالت تا رده هفتم جدول رقابتها صعود کنند که این در صورتی میسر خواهد بود که تیم پدیده و گسترش فولاد نتیجه ای غیر از برد و تیم پرسپولیس موفق به کسب امتیاز نشود. شایان ذکر است تراکتورسازی بدون حضور سه بازیکن پا به این میدان خواهد گذاشت. سیناعشوری، مهرداد بایرامی و فردین عابدینی مصدومان تیم در این دیدار حساس هستند.

تیم ملوان که سکاندار آن در ابتدای فصل بر عهده امیر قلعه نویی بود، پس از اخراج وی و جایگزینی حمید استیلی روند نسبتاً مطلوبی را طی کرده است. حمید استیلی که از هفته سوم هدایت این تیم شمالی را برعهده گرفت با کسب ۱۳ امتیاز از ۹ بازی نشان داده که تیم ملوان با هدایت وی روند رو به رشدی طی کرده است. تیم ملوان در بازی های خانگی با کسب ۳برد، ۲ تساوی و ۱ باخت و کسب ۱۱ امتیاز از ۱۸ امتیاز ممکن نشان داده که راه نتیجه گرفتن در ورزشگاه تختی انزلی را بلد است و می تواند در این ورزشگاه برای هر تیمی مشکل ساز شود. اما تنها عاملی که مانع از کسب رتبه بالای جدولی توسط ملوان شده است، نتیجه گیری ضعیف در بازی های خارج از خانه است. ملوانی ها با کسب ۱برد، ۲تساوی و ۳ باخت و کسب  تنها ۵امتیاز از ۱۸ امتیاز ممکن روند نا امید کننده ای در زمین حریف ایفا کرده اند. تیم ملوان بندر انزلی تا پایان هفته دوازدهم لیگ برتر با کسب ۱۶ امتیاز از ۱۲ مسابقه انجام شده در رده نهم جدول قرار گرفته و با شکست تیم تراکتورسازی می تواند در خوشبینانه ترین حالت در بین ۶ تیم بالای جدولی قرار گیرد. بهترین گلزن تیم ملوان نیز آرش افشین می باشد که در رقابتهای این فصل ۳ گل برای تیمش به ثمر رسانده است. این نکته را نیز باید یادآور شد که سیدجلال رافخایی و سیاوش حق نظری از مصدومان حتمی تیم ملوان می باشند و نمیتوانند تیم خود را در بازی روز دوشنبه همراهی کنند. مصدومیت آرش افشین، فرزاد حاتمی و مازیار زارعی نیز بهبود پیدا کرده و به احتمال زیاد به این بازی خواهند رسید.
ملوان بندر انزلی

 

۹۴/۰۹/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی