تراختور نیوز

Traxtur-News
تراختور نیوز

TRAXTUR-news

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

90/جای کی روش بودم،اخباری را فیکس میکردم.

شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۳۴ ب.ظ

ذخیره تراکتور حرف‌های جالبی در مورد رقیب خود می‌زند. او می‌گوید: محمدرضا اخباری آینده درخشانی خواهد داشت و من اگر سرمربی تیم ملی بودم حتما ریسک می کردم و او را دروازه بان اول تیم ملی می گذاشتذخیره تراکتور حرف‌های جالبی در مورد رقیب خود می‌زند. او می‌گوید: محمدرضا اخباری آینده درخشانی خواهد داشت و من اگر سرمربی تیم ملی بودم حتما ریسک می کردم و او را دروازه بان اول تیم ملی می گذاشتم.

تونی فوق‌‌العاده محبوب است
طهماسبی: جای کی‌روش بودم اخباری را فیکس می‌کردم!
مهرداد طهماسبی گلر ذخیره تراکتور حرف‌های جالبی در مورد رقیب خود می‌زند. او می‌گوید: محمدرضا اخباری آینده درخشانی خواهد داشت و من اگر سرمربی تیم ملی بودم حتما ریسک می کردم و او را دروازه بان اول تیم ملی می گذاشتم. همان طور که در خیلی از تیم های ملی اروپایی همین کار را کردند و به یک دروازه بان جوان بها دادند. شاید در 10 بازی اول دروازه بانان جوان نتوانند توقعات سرمربی را برآورده کنند اما مطمئنا دروازه تیم ملی تا 10 سال بیمه خواهد شد. 
دروازه‌بان تراکتور درباره شرایط خودش در این تیم هم می‌گوید: شخصا هیچ وقت اعتراضی به نیمکت نشینی نداشتم. زیرا زمانی که تراکتور را انتخاب کردم همه ایران هم گفتند که بهترین انتخاب را انجام دادم. برای من خیلی سخت است که نیمکت نشین باشم. من در تیم سابقم کاپیتان دوم تیم به حساب می آمدم و سن و سالم به گونه ای نیست که بخواهم یک سال را با نیمکت نشینی هدر دهم. سال اولی که صبا بودم حامد لک دروازه بان تیم ملی بود و یک نیم فصل به خاطر او روی نیمکت نشستم اما در این جا حس می کنم به خاطر وفاداری به تراکتور دارم لطمه می خورم.
شاید صد مربی دیگر به جای تونی بودند مرا دروازه بان اول تیم میگذاشتند زیرا اخباری بسیار جوان است. البته از نظر فنی هر دوی ما در تمرینات خوب هستیم.
او درباره صحبت مسئولان این تیم با خود، حرف‌هایش با روزنامه 90 را تکرار می‌کند: به من گفتند که دروازه بان اول تیم هستی و من با این شرایط به تیم آمدم. به هر حال تراکتور هم تیم کوچکی نیست و هرکسی دوست دارد به این تیم بیاید و بازی کند. اتفاقاتی که برای من در تراکتور افتاد غیرمنتظره بود زیرا من نه بدرفتاری کردم و نه از نظر فنی در تمرینات کم گذاشتم تا بخواهند از ابتدا مرا روی نیمکت بنشانند.
وی ادامه داد: خدا را شکر که اخباری خوب کار کرده. من مطمئنم که او آینده درخشانی درفوتبال ایران چه در سطح ملی و چه در سطح باشگاهی خواهد داشت. 
طهماسبی در پاسخ به این پرسش که آیا با تونی اختلاف دارد یا خیر، هم می‌گوید: من با هیچ کسی مشکل ندارم. تونی درمیان مردم تبریز محبوب است و آن طور که من دیده ام در استادیوم عموم تماشاگران او را تشویق می کنند.او فوق العاده محبوب است.
سه، چهار هفته تا پایان نیم فصل مانده و خیلی اتفاقات ممکن است بیفتد. در حال حاضر قصد جدایی از تراکتورسازی را ندارم و در خدمت این تیم خواهم بود.
۹۴/۰۹/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی