تراختور نیوز

Traxtur-News
تراختور نیوز

TRAXTUR-news

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

سنگربان اول تراکتورسازی در برنامه نود؛

با قرارداد ۱۵۰ هزار تومانی در تراکتور بازی میکنم/حضور طهماسبی انگیزه ام را بالا می بردسنگربان اول تراکتورسازی در برنامه نود؛
با قرارداد ۱۵۰ هزار تومانی در تراکتور بازی میکنم/حضور طهماسبی انگیزه ام را بالا می برد
 
به گزارش تبریزمن، برنامه نود دوم آذر از ساعت ۲۲:۳۵ با محوریت پوشش مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر و مسابقه تیم ملی فوتبال برابر گوام از شبکه سه سیما آغاز شد.
با پخش تصاویری با موزیک کارتون کارآگاه گجت، محمدرضا اخباری دروزاه بان پدیده لیگ برتر به برنامه آمد و گفتگوی ویژه با او آغاز شد.
محمدرضا اخباری درباره حضورش در فوتبال و بازی در لیگ برتر اظهار کرد: من از ۱۱ سالگی در تیم سایپا بودم و در تمام رده‌های سنی این باشگاه بازی کردم. زمان سرمربیگری «انگین فیرات» بود که اولین بازی خودم را در لیگ برتر انجام دادم.
وی با بیان اینکه مادرش اهل جنوب ایران است و پدرش اصالتی همدانی دارد، گفت: با این حال خودم در اصفهان به دنبا آمدم چون خاله‌ام که پرستار مادرم بود در این شهر زندگی می‌کرد.
 اخباری درباره اینکه چطور دستانش انقدر کش می آید و توپ ها را می گیرد، گفت: دست‌هایم بزرگ نیست اما خوب و به موقع از آنها استفاده می‌کنم. من تا رده جوانان قدم معمولی بود، اما بعد از آن رشد کردم و الان ۱۹۱ سانتیمتر قد دارم.
دروازه بان تراکتورسازی درباره اینکه با رفتن به این تیم دست تیم سایپا را در پوست گردو گذاشت، گفت: من سایپا را نپیچاندم. می خواستم در سایپا بمانم و قراردادم را تمدید کنم ولی یکسری مشکلاتی پیش آمد که ترجیح دادم خودم را جای بزرگتری محک بزنم. من دانشجو بودم و حدود شش ترم درس خوانده بودم، اما تصمیم گرفتم بعد از خدمت سربازی درسم را ادامه بدهم. تا الان سه چهار ماه از خدمتم را گذارنده‌ام، اما اگر به المپیک برویم می‌توانند هدیه‌ای بدهند و ما را از ادامه خدمت معاف کنند.
اخباری درباره میزان قراردادش در تیم تراکتورسازی گفت: من ماهیانه ۱۵۰ هزار تومان حقوق می‌گیرم. البته مثل تمام سربازان هزینه اسکان و خوراک با خودم نیست. ضمن اینکه برای بردهای تیم پاداش هم می‌گیریم.
دروازه بان اول تراکتورطازی درباره حضور مهرداد طهماسبی به عنوان رقیب جدی وی در این تیم گفت: حضور رقیب جدی به نام مهرداد طهماسبی باعث می‌شود با انگیزه تر تمرین کنم و بهتر شوم. طهماسبی دروازه‌بان است که اگر در هر تیم دیگری باشد فیکس بازی می‌کند.
وی همچنین با بیان اینکه پدر و مادرش هر دو در رشته شیی تدرس می کنند، گفت: حافظ دایی برادر علی دایی در یک مقطعی در مدرسه معلم شیمی من بود!
اخباری در پاسخ به اینکه در نظرسنجی نود به چه کسی رای می دهد گفت انتخاب من آندرانیک تیموریان است
۹۴/۰۹/۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی