تراختور نیوز

Traxtur-News
تراختور نیوز

TRAXTUR-news

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

برای ما استقلال یا تراکتور فرقی ندارد

سه شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۰ ب.ظ

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: برای ما فرقی نمی‌کند که استقلال، تراکتورسازی یا نفت تهران فینالیست شوند.رجب‌زاده:

برای ما استقلال یا تراکتورسازی فرقی ندارد
 
 کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: برای ما فرقی نمی‌کند که استقلال، تراکتورسازی یا نفت تهران فینالیست شوند.
 
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مهدی رجب‌زاده پس از پیروزی مقابل سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی، گفت: ذوب‌آهن تیم باثباتی است، به جز دو مسابقه اول لیگ که آن هم در شروع فصل بود، تیم ما شرایط بسیار خوبی دارد.
 
 
 
وی درمورد اینکه امکان دارد ذوب‌آهن با حضور در لیگ قهرمانان آسیا در نیم فصل آسیا افت کند، گفت: من دوست دارم که بازی‌های لیگ پشت سر هم انجام شود، اما در حال حاضر هر 4-5 روز یکبار بازی می‌کنیم و دوباره 20 روز لیگ تعطیل می‌شود، پس خیلی شرایط فرقی نمی‌کند، البته اگر بازی‌ها یک هفته درمیان باشد، وضع بهتر است. ما همان سالی هم که به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیدیم، همین شرایط را داشتیم.
 
 
 
رجب‌زاده درمورد اینکه می‌توان ذوب‌آهن را قهرمان جام حذفی دانست، گفت: ما باید تلاش کنیم تا قهرمان شویم، هنوز هیچ چیز مشخص نیست. ما بازی مهمی را از سپاهان بردیم و تماشاگران هم راضی بودند، زیرا هر دو تیم خوب کار کردند و هیچ مشکل حاشیه‌ای هم به‌وجود نیامد.
 
 
 
کاپیتان ذوب‌آهن درمورد اینکه دوست دارد از بین سه تیم استقلال،‌ نفت و تراکتورسازی کدام تیم فینالیست شود، گفت: هر سه تیم شرایط فینالیست شدن را دارند، هر تیمی هم که به فینال آمد خوش آمد، خیلی برای ما فرقی نمی‌کند.
 
 
 
رجب‌زاده درمورد نحوه قضاوت محسن ترکی، گفت: داور خیلی خوب بازی را قضاوت کرد و مشکل حاشیه‌ای هم در بازی وجود نداشت. محسن ترکی در پایان بازی از من و هادی عقیلی تشکر کرد که در بازی مشکلی پیش نیامد.
 
 
 
وی در پایان عنوان کرد: پیروزی مقابل سپاهان را به سعد محمدی به رئیس کارخانه ذوب‌آهن تقدیم می‌کنم که دو سال با ما بود و برای باشگاه خیلی تلاش کرد.
۹۴/۰۹/۰۳ موافقین ۱ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی