تراختور نیوز

Traxtur-News
تراختور نیوز

TRAXTUR-news

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

اتفاق عجیب در بین بهترین های لیگ

سه شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۰ ب.ظ

اتفاق عجیب در بین بهترین های لیگ؛

اخباری پایین تر از لک بالاتر از رحمتیاتفاق عجیب در بین بهترین های لیگ؛
اخباری پایین تر از لک بالاتر از رحمتی
 
در حالی که اخباری روزهای موفقی را در تراکتورسازی پشت سر می گزارد هنوز نتوانسته در جدول برترین دروازه بانان جایگاه مناسبی داشته باشد.
به گزارش زیتون، در حالی که اخباری روزهای موفقی را در تراکتورسازی پشت سر می گزارد هنوز نتوانسته در جدول برترین دروازه بانان جایگاه مناسبی داشته باشد. اخباری که دروازه بان ثابت تیم ملی امید هم هست و البته توجه کی روش را هم به خود جلب کرده است در بین 16 دروازه بان لیگ برتر در رده یازدهم قرار گرفته است.
 
نحوه محاسبه دروازه بانان برتر بر این اساس است که دروازه بان های در جدول اصلی حضور یافته اند که حداقل در 60 درصد بازی های تیم شان حضور داشته اند، گلرها بابت هر گل خورده، نیم امتیاز منفی دریافت می کنند، بابت هر کلین شیت نیم امتیاز و بابت هر مهار پنالتی یک امتیاز مثبت دریافت می کنند. ضمن اینکه فرناندو ده خسوس در بازی برابر پرسپولیس یک پاس گل ارسال کرد که بابت آن به مانند بازیکنان یک امتیاز مثبت گرفته است.
 
 
در این جدول دروازه بانی خارجی گسترش در رده چهارم بهترین دروازه بانان قرار گرفته است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی