تراختور نیوز

Traxtur-News
تراختور نیوز

TRAXTUR-news

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

عضو شورای مشورتی باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: تصمیم نهایی باشگاه بعد از جلسات آینده اعلام می شود.عضو شورای مشورتی باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: تصمیم نهایی باشگاه بعد از جلسات آینده اعلام می شود.

سجاد حسین زاده در گفت و گو با خبرنگار کاپ، درباره جلسه مشورتی که در روز گذشته در باشگاه تراکتورسازی برگزار شد اظهار داشت: در این جلسه درباره مسائل مختلف و عوامل ناکامی تراکتورسازی در فصل جاری بحث و تبادل نظر شد اما محتویات آنها محرمانه بوده و قرار است بعد از اتخاذ تصمیم نهایی باشگاه از طریق روابط عمومی در اختیار عموم قرار بگیرد.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال برکناری تونی اولیویرا از سرمربیگری تراکتورسازی وجود دارد،عنوان کرد: واقعیت این است تغییرات در کادرفنی تراکتورسازی اجتناب ناپذیر است و احتمال دارد چنین اتفاقی رخ دهد. نظر شخصی ام بر این است که این تغییرات هرچه زودتر انجام شود، به سود تراکتورسازی است. به هر حال همه ما تراکتورسازی را دوست داریم و اینکه بنده می گویم الان باید تغییر انجام شود، دلیلش این است که مربی جدید تا نیم فصل زمان دارد که بتواند تیم را از شرایط کنونی خارج کند.
۹۴/۰۹/۰۲ موافقین ۱ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی