تراختور نیوز

Traxtur-News
تراختور نیوز

TRAXTUR-news

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

ایرانپوریان:هفته های آینده جبران میکنیم

يكشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۴، ۰۴:۴۰ ب.ظ

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: با وجود اینکه در هفته‌های گذشته بازی‌های زیبایی را به نمایش گذاشته‌ایم اما در کسب نتیجه موفق نبودیم که امیدوارم در هفته‌های آتی جبران میکنیمکاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: با وجود اینکه در هفته‌های گذشته بازی‌های زیبایی را به نمایش گذاشته‌ایم اما در کسب نتیجه موفق نبودیم که امیدوارم در هفته‌های آتی جبران میکنیممحمد ایرانپوریان" بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آناج ابتدا در خصوص تساوی تیمش مقابل سیاه جامگان اظهار داشت: ما بازی زیبایی به نمایش گذاشتیم اما متاسفانه از امتیاز میزبانی استفاده نکردیم و در نهایت شرمنده هواداران شدیم.

وی تأکید کرد: ما در این بازی واقعا خوب بودیم و موقعیت‌های زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کردیم ولی متاسفانه توپ‌هایمان به گل نرفت. هرچند دروازه‌بان سیاه جامگان هم خوب کار کرد و مانع از پیروزی تیم ما شد.
کاپیتان تراکتورسازان در مورد وضعیت نه چندان خوب تیمش در لیگ برتر هم خاطرنشان کرد: متاسفانه در این فصل تیم ما تغییرات زیادی داشت که هماهنگی بازیکنان جدید واقعا زمان‌بر بود و کادرفنی کار سختی داشت که قابل پیش بینی بود.
وی ادامه داد: ما رفته رفته بهتر شدیم و بازی‌های زیبا در هفته‌های گذشته نشان می‌دهد تیم ما به هماهنگی خوبی رسیده است ولی معتقدم در کنار بازی زیبا باید نتیجه هم باشد چراکه تنها به بازی زیبا امتیاز نمی‌دهند. بنابراین باید به فکر نتیجه هم باشیم و در هفته‌های آتی تلاش می‌کنیم آن را محقق کرده و نتایج ضعیف‌مان را جبران کنیم.
ایرانپوریان که هوادار پروپاقرص رئال مادرید است، به تحقیر روز گذشته این تیم در الکلاسیکو هم واکنش نشان داده و بیان داشت: بازی الکلاسیکو مثلا همیشه زیبا و جذاب بود ولی متاسفانه رئال مادرید علیرغم بازی خوب نتوانست از موقعیت‌هایش استفاده کند و برعکس بارسلونا از موقعیت‌هایی که داشت به نحو احسن استفاده برد و پیروز میدان شد. معتقدم این شکست از ارزش‌های رئال مادرید کم نمی‌کند و با این حال بازهم هوادار رئال مادرید هستم و خواهم ماند.
این هفته فوتبال تبریز یک رویداد حساس را میزبانی خواهد کرد و آن هم دیدار تیم‌های فوتبال ساحلی شهرداری تبریز و گلساپوش یزد در هفته هشتم لیگ برتر است که روز سه شنبه برگزار خواهد شد. این بازی حساسیت بالایی دارد بطوریکه قهرمان مسابقات می‌تواند از دلِ آن بیرون بیاید. ایرانپوریان که قبل از تراکتورسازی در تیم شهرداری تبریز بازی کرده است، در واکنش به این بازی هم اذعان کرد: تیم‌های آذربایجان فرقی باهم ندارند و موفقیت آنها برای مردم آذربایجان یک افتخار است. من در باشگاه شهرداری عضویت داشتم و همیشه برای شهرداری‌چی‌ها آرزوی موفقیت دارم؛ اگر فرصت داشته باشم حتما برای دیدن بازی شهرداری خواهم رفت ولی از فوتبال دوستان تبریز و بخصوص هوادارنمان می‌خواهم در بازی تیم ساحلی شهرداری حتما حضور پیدا کنند و از تیم شهرشان حمایت کنند.
سرگروه تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در پایان گفت: امیدوارم تیم فوتبال ساحلی شهرداری تبریز در بازی‌های آینده موفق باشد و با قهرمانی در این مسابقات دل مردم آذربایجان را شاد کند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی