تراختور نیوز

Traxtur-News
تراختور نیوز

TRAXTUR-news

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

گروه ورزش و سرگرمی اکوتو؛ فردا جمعه، ۲۹ آبان ماه از سری مسابقات لیگ برتر، هفته دوازدهم، از ساعت ۱۵:۱۵ تراکتورسازی در تبریز برابر سیاه جامگان مشهد صف آرایی خواهد کرد. تراکتور سازی با ۱۴ امتیاز از ۱۱ بازی در رده دهم جدول قرار گرفته است و سیاه جامگان با ۷ امتیاز از همین تعداد بازی در رده چهاردهم جدول لیگ برتر قرار گرفته است.

 
آمار اسفناک تراکتور در خانه!
بازی های خانگی تراکتور در روزگاری نچندان دور، بزرگترین پوئن مپبت این تیم بشمار می رفت. اما اکنون آنها تا بدینجای فصل پس از فصلی که مجید جلالی سرمربیگری تراکتور را برعهده داشت، دومین نتایج ضعیف خانگی را تا پایان هفته یازدهم رقم زده اند.
 
تراکتوری ها از ۱۱ بازی ای که در این فصل انجام داده اند، ۶ بازی را میزبان بوده اند و تنها موفق به پیروزی در یک دیدار شده اند! چهار تساوی و یک باخت، نتایجی نیست که هواداران پرتعداد تراکتوری ها بتوانند با آن کنار بیایند. آنها از ۱۸ امتیاز ممکنه بازی های خانگی، ۱۱ امتیاز را از دست داده اند.
 
آمار متوسط در بازی های خارج از خانه
تراکتورسازی از ۵ بازی خارج از خانه خود موفق به کسب دو پیروزی و یک تساوی شده است و دوبازی را واگذار کرده است. یک برد از دو برد، برابر گسترش فولاد، تیم همشهری، در استادیوم یادگار بدست آمده است که گسترشی ها فقط نام میزبانی را یدک می کشیدند و تراکتور عملاً در آن بازی نیز میزبان مسحوب می شد. تراکتور در ۵ بازی خارج از خانه موفق به کسب ۷ امتیاز شده است. آنها هر اندازه که در جمع آوری امتیازات بازی های خانگی همانند یک تیم قعر جدولی عمل کرده اند در بازی های خارج از خانه، متوسط امتیاز یک تیم مدعی را اندوخته اند.
 
آمار مشابه سیاه جامگان در خانه
سیاه جامگان از ۶ بازی خانگی خود موفق به کسب دو برد شده است. آنها ۴ بازی دیگر خانگی خود را باخته اند. کسب ۶ امتیاز از ۶ بازی خانگی، یک آمار بسیار ضعیف برای این تیم مشهدی محسوب می شود.
 
تنها یک امتیاز از ۵ بازی خارج از خانه
 
سیاه جامگان در خارج از خانه عملاً یک تیم از پیش بازنده بوده است. آنها فقط در یک دیدار به یک تساوی ارزشمند دست یافته اند، آنهم مقابل تیم مدعی سپاهان!
 
مشهدی ها از دو بازی برابر دو تیم مدعی چند فصل اخیر، نفت تهران و سپاهان، موفق به کسب ۴ امتیاز شده اند. و این می تواند یک زنگ هشدار بزرگ برای تیم تراکتور سازی باشد. و در برابر سه تیم استقلال، پرسپولیس و فولاد، نتیجه را واگذار کرده اند.
۹۴/۰۸/۲۸ موافقین ۱ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی