تراختور نیوز

Traxtur-News
تراختور نیوز

TRAXTUR-news

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

عنایتی:بازی در تبریز سخت و دشوار است

چهارشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۳۲ ب.ظ

کاپیتان تیم فوتبال سیاه‌جامگان ابومسلم خراسان گفت: از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی به سر می‌بریم و امیدوارم بازیکنان به درک لازم از لیگ برتررسیده باشند.کاپیتان تیم فوتبال سیاه‌جامگان ابومسلم خراسان گفت: از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی به سر می‌بریم و امیدوارم بازیکنان به درک لازم از لیگ برتررسیده باشند.

 
رضا عنایتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه خراسان، در خصوص بازی دو تیم سیاه‌جامگان و تراکتورسازی تبریز در هفته 12 لیگ برتر اظهارکرد: در این بیست روزی که لیگ به خاطر تیم ملی تعطیل شد توانستیم از لحاظ روحی و روانی به شرایط مطلوبی برسیم. متاسفانه در بازی‌های گذشته فرصت‌های زیادی را از دست دادیم، در ادامه تمام بازیکنان باید با تمام توان در زمین حاضر شوند تا بتوانیم جایگاه خود را در لیگ برتر حفظ کنیم.
 
وی در خصوص تقابل با تیم تراکتورسازی عنوان کرد: در این چند سال تیم تراکتورسازی توانسته است شخصیت لازم را به دست آورد و همیشه در بین مدعیان لیگ حضور داشتند، قطعا بازی در مقابل طرفداران خونگرم تبریزی کار دشواری است.
 
بازیکن تیم سیاه جامگان با انتقاد از تعطیلات پی درپی لیگ برتر تصریح کرد: چه طور می‌توانیم نزدیک به چهار، پنج ماه تمرینات بدنسازی خود را دنبال کنیم، قطعا بازیکنان در این شرایط کار دشواری را خواهند داشت، به هر حال توفیق اجباری است و امیدوارم تیم ملی بتواند شرایط خوب خود را ادامه دهد.
 
وی در خصوص بازی تیم ملی ایران با گوام در مقدماتی جام جهانی روسیه عنوان کرد: نباید خوشحال باشیم که تیم‌های مثل گوام و هندوستان را شکست داده‌ایم، تیم ایران در حال حاضر تیم اول آسیا است و باید به راحتی از این مرحله عبور کنیم، مرحله بعد وضعیت تیم ملی را مشخص خواهد کرد.
۹۴/۰۸/۲۷ موافقین ۱ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی