تراختور نیوز

Traxtur-News
تراختور نیوز

TRAXTUR-news

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

سرمربی سابق تیم تراکتورسازی گفت: برای بازی با گوام هجمه ایجاد کرده بودند تا تیم ما را از لحاظ روحی به هم بریزند.سرمربی سابق تیم تراکتورسازی گفت: برای بازی با گوام هجمه ایجاد کرده بودند تا تیم ما را از لحاظ روحی به هم بریزند.

رسول خطیبی در گفت و گو با کاپ،درباره شرایط این روزهای فوتبال ایران اظهار داشت: فوتبالی ها از جزییات آن چه در فوتبال ما می گذرد مطلع هستند و بیان شفاف این مسایل درست نیست. اما باید بگویم خیلی از افرادی که در این فوتبال سالم کار کرده اند نامهربانی دیده اند که نمونه اش حسین فرکی است. حدود 10 سال در تیم ملی ایران و در مقطعی در باشگاه پاس شاگرد حسین آقا بودم الان هم که ایشان همکارم محسوب می شوند که انصافا باید بگویم او آدم بسیار خوبی است و در بعد فنی هم کارنامه اش ثابت می کند در بحث مربیگری در چه جایگاهی قرار دارند.
وی ادامه داد:به نظر من فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و کمیته اخلاق باید شرایط فوتبال را سالم تر از آنچه هست کنند. افرادی که به این فوتبال صدمه فرهنگی،اجتماعی و فنی می زنند را کنار بگذارند تا شخصیت فوتبال مان بالاتر برود یکی از کارهای بسیار خوبی که در فوتبال ایران صورت گرفت الزام باشگاه ها در استفاده از جوانان بود که البته تبعاتی هم داشت و تعدادی از بازیکنان بزرگسال خوب از گود کنار  رفتند اما حکم بزرگ جوانگرایی آینده سازی برای تیم ملی بود چنانچه الان استعدادهای خوبی در فوتبال مان ظهور  کرده اند و تیم ملی نیز دارد از این موضوع بهره می برد. شاید چهار سال قبل سرمربی تیم ملی به سختی می توانست چند جوان انتخاب کند. اما حالا ده ها جوان خوب را در تیم های مختلف به عنوان گزینه مدنظر دارد. در همین بازی با  گوام دیدیم که علی رغم عدم صدور ویزا برای تعدادی از ملی پوشان کی روش توانست یک تیم خوب جوان را به میدان بفرستد و مسلما جوانگرایی لیگ سبب می شود ما در سه، چهار سال آینده یک تیم ملی بسیار بهتر از آنچه امروز می بینیم را داشته باشیم.استعدادهای فوتبال ما از دل لیگ بیرون آمدند.
سرمربی پیشین تیم سیاه جامگان ادامه داد: برای همین بازی با گوام هجمه ایجاد کرده بودند تا تیم ما را از لحاظ روحی به هم بریزند به چند بازیکن ما ویزا ندادند و در مصاحبه هایشان هم تاکیدداشتند ایران را می بریم که این مسایل برای بازیکنانی نظیر تیموریان و دژاگه بی تاثیر است اما می تواند روحیه جوانتر ها را به هم بریزد. هرچند گوام در حد و قواره فوتبال ایران نبوده و نیست اما بالاخره بازی فوتبال همیشه قابل پیش بینی نیست. 
خطیبی در پایان درباره مدعیان قهرمانی در لیگ پانزدهم اذعان داشت: همه چیز از هفته هجدهم به بعد قابل پیش بینی می شود تیم هایی که در نیم فصل بتوانند بازیکن خوب بگیرد و از لحاظ مالی کم نیاورند به  موفقیت می رسند تا هفته یازدهم استقلال نتایج خوبی گرفته است پرسپولیس فوتبال مدرنی ارایه کرده است اما اینها ضامن موفقیت در نیم فصل دوم نیستند. شخصا طرفدار تراکتورسازی هستم و برای تیم شهرم آرزوی بهترین ها را دارم. 
۹۴/۰۸/۲۷ موافقین ۱ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی