تراختور نیوز

Traxtur-News
تراختور نیوز

TRAXTUR-news

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: مسئله بازیکنان سرباز موضوعی قابل‌حل است و می‌توان در این رابطه با باشگاه گسترش فولاد به تعامل رسید. گزارش سرویس ورزشی نصر، ایوب ذوالفقاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی نصر ، درباره وضعیت بازیکنان سرباز تیم تراکتورسازی اظهار داشت: صحبت‌هایی با مدیران و مسئولان تیم گسترش فولاد صورت انجام گرفته است تا سعید آقایی و سامان نریمان جهان پس از پایان خدمت سربازی بازهم در اختیار تراکتورسازی باشند و به بازی خود ادامه دهند.

 
وی افزود: برخی هماهنگی‌ها دراین‌باره انجام شده ولی به‌طورکلی این بحث، موضوعی قابل‌حل است. به‌ویژه اینکه باشگاه گسترش فولاد هم به‌عنوان یک تیم آذربایجانی قصد کمک به تراکتور را دارد پس می‌توان در این رابطه به تعامل رسید تا این نفرات تا پایان فصل بمانند.
 
 سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی درباره نارضایتی سعید آقایی از عدم ثبت قرارداد جدید با وی خاطرنشان کرد: لازم است برخی مراحل اداری طی شود تا بتوان اقدامی انجام داد چراکه چنین مسائلی به‌گونه‌ای نیست که بلافاصله پس از صحبت‌های کوتاه، قرارداد تنظیم کرد ولی قطعاً در ادامه کارهای لازم برای حل این موضوع انجام خواهد شد.
 
ذوالفقاری ابراز امیدواری کرد: امیدوارم با توجه به نتایج خوبی که در بازی‌های اخیر جام حذفی و لیگ برتر گرفته‌ایم، روند رو به رشدی را طی کنیم و به نتایجی که موردنظرمان است برسیم.
۹۴/۰۸/۲۶ موافقین ۱ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی