تراختور نیوز

Traxtur-News
تراختور نیوز

TRAXTUR-news

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

سر و سامانی که سامان می توانست بگیرد!بازهم تیم ترکی علیه تراکتور؛

سر و سامانی که سامان می توانست بگیرد
 
هرچند تصمیم اشتباه کمک داور در صحنه گل دوم تراکتورسازی تاثیری در نتیجه نهایی این دیدار نداشت، اما فرصت بازگشت باشکوه نریمان جهان به ترکیب تراکتور را از این بازیکن گرفت.
گروه ورزشی زیتون_ تراکتوری ها هفته گذشته توانستند دیداری را  که در آن زیاد هم درخشان نبودند را به نفع خود به پایان برسانند. در این دیدار سرخپوشان نتوانستند بازی زیاد هماهنگی را به نمایش بگذارند.
 
تونی در این دیدار نریمان جهان را هم به عنوان بازیکن جانشین به میدان فرستاد. بازیکنی که این فصل به دلیل مصدومیتهای پی در پی نتوانسته زیاد برای سرخپوشان به میدان برود. نریمان جهان بازیکنی بود که فصل گذشته بازی های درخشانی برای تراکتور انجام داد. او حتی نظر کی روش را هم جلب کرد و به تیم ملی دعوت شد.
 
این بازیکن بومی تراکتورسازی در بازی مقابل ملوان در دقایق پایانی توانست گلی را به ثمر برساند که کمک داور به اشتباه آن را مردود اعلام کرد. این گل می توانست کمک فراوانی به بازگشت دوباره نریمان جهان به روزهای خوبش داشته باشد. نریمان جهان یکی از تاثیرگزاران تراکتورسازی در فصل گذشته بود. آمادگی کامل این بازیکن می تواند کمک بسیاری به تراکورسازی در ادامه کار بکند.
 
هرچند تصمیم اشتباه کمک داور در صحنه گل دوم تراکتورسازی تاثیری در نتیجه نهایی این دیدار نداشت، اما فرصت بازگشت باشکوه نریمان جهان به ترکیب تراکتور را از این بازیکن گرفت. این چندمین بار در این فصل است که تصمیمات اشتباه داوری به ضرر سرخپوشان تمام می شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی