تراختور نیوز

Traxtur-News
تراختور نیوز

TRAXTUR-news

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

محمودی:میتوانستیم به گوام گل های بیشتری بزنیم

چهارشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۱۴ ق.ظ

مربی سابق تراکتورسازی گفت: عملکرد کی‌روش در انتخاب جوانان در کنار باتجربه‌ها قابل ستایش است و می‌تواند ضامن موفقیت تیم ما در آینده باشد.کاظم محمودی در گفت‌و‌گو  با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بازی ایران و گوام اظهار کرد: همانطور که پیش‌بینی می‌شد بازی ایران- گوام بازی سختی نبود و با توجه به کارشکنی گوامی‌ها، ملی‌پوشان نمایش قابل قبولی داشتند. 

وی در ادامه افزود: جوانگرایی اخیر کی‌روش عامل موفقیت تیم بوده چون این تیم در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. 
 
محمودی ادامه داد: اگر اخراج بیرانوند اتفاق نمی‌افتاد چه بسا گل‌های ملی‌پوشان دو رقمی می‌شد. 
مربی سابق تراکتورسازی در خصوص اینکه زمانی با گل‌های بیشتر راحت‌تر این گونه تیم‌ها را می‌بردیم، گفت: شما می‌دانید تیم ایران در آن زمان یکی از بهترین تیم‌های تاریخ فوتبال کشور بود، ستاره‌هایی چون دایی، باقری، عزیزی، مهدوی‌کیا داشتیم اما اکنون از آن تیم فاصله گرفته‌ایم، البته این نکته حائزاهمیت است که تیم گوام پیشرفت قابل توجهی کرده در واقع فوتبال در همه کشورها توسعه یافته است. 
 
وی اضافه کرد: در حال حاضر عمان که کشوری کوچک بوده از لحاظ فوتبالی واقعا پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است. 
 
محمودی در مورد رویارویی با تیم‌های سخت در گروه بعدی رقابت‌های جام‌جهانی و اینکه با این جوانگرایی به مشکل نمی‌خوریم عنوان کرد: البته باید گفت که راه سختی را برای صعود پیش‌رو داریم اما حضور جوانان در کنار با تجربه‌ها می‌تواند ضامن برتری ما مقابل حریفان باشد. 
 
مربی سابق تراکتورسازی افزود: کی‌روش رویکرد قابل قبولی در تعویض‌ها ارائه داد، حضور شجاعی و تیموریان در کنار جوان‌ترها می‌تواند نوید روزهای خوب فوتبالی باشد. 
 
وی در پایان یادآور شد: امیدوارم که تیم ملی فوتبال کشورمان با صعود به جام‌جهانی ضمن ترقی فوتبال ملی، دل مردم کشورمان را شاد کند. 
۹۴/۰۸/۲۷ موافقین ۱ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی