تراختور نیوز

Traxtur-News
تراختور نیوز

TRAXTUR-news

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

مدیر عامل سابق تراکتورسازی گفت: من آنسلمو را به ایران آورده بودم و تراکتوری‌ها باید شکل دهی این بازیکن را حل کنند.محمد حسین جعفری در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص شکایت آنسلمو گونزالس بازیکن برزیلی تراکتور‌سازی اظهار کرد: بدون شک من آنسلمو را به تراکتورسازی آورده بودم و بخاطر ترک تیم پرونده‌ای را برای وی تشکیل دادیم که این بازیکن محکوم گردید. ص وی در ادامه افزود: آنسلمو که برای تراکتورسازی بازی کرده بود مطالباتش را دریافت نکرده بود به فیفا شکایت کرد. 

 
جعفری ادامه داد: پس از مدیریت من، نظمی سرکار آمد  و با وی سر مبلغ 150 میلیون تومان به توافق رسیده بودند. 
 
مدیر عامل سابق تراکتورسازی ادامه داد: زمانی که عباسی سکان هدایت تراکتورسازی را به عهده گرفت اعلام کرد ما این قول را نمی‌دهیم، می‌توانیم با کمترین مبلغ توافق کنیم. 
 
وی با مقایسه تراکتور گذشته با حال اضافه کرد: تراکتور دو سال گذشته بهترین شرایط مالی خود را سپری می‌کند. اما زمان مدیریت من در سخت‌ترین شرایط خود قرار داشت که با لطف الهی به جلو می‌رفت شما می‌دانید مشکلات مالی در هر تیمی وجود دارد اما باید آن را به بهترین نحو مدیریت نمود. 
 
جعفری تصریح کرد: هیئت مدیره زمان ما به این شکل نبود و سعی می‌کردیم مشکلات این چنین را به سرعت حل کنیم. 
 
مدیرعامل سابق تراکتورسازی بیان کرد: به نظر من این قضیه باید هر چه سریع تر حل شود این مسائل در مدیریت‌های هر باشگاهی بوده و خواهد بود. 
 
وی در مورد اینکه آیا امتیازی از تراکتور کسر می‌شود عنوان کرد: من نمی‌دانم که امتیازی کم خواهد شد یا نه اما باید پیگیری کرد یا به توافق رسید. 
 
جعفری یادآور شد: امیدوارم که تراکتورسازی به عنوان محبوب شهر تبریز نیمی از مشکلات را پشت سر گذارد و در عرصه‌های علنی و بین‌المللی موفق شود. 
 
۹۴/۰۸/۲۷ موافقین ۱ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی