تراختور نیوز

Traxtur-News
تراختور نیوز

TRAXTUR-news

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

حریف تراکتورسازی دو غایب دارد

چهارشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۲۰ ق.ظ

کاروان تیم سیاه جامگان برای دیدار مقابل تیم تراکتورسازی صبح فردا عازم تبریز می شود.کاروان تیم سیاه جامگان برای دیدار مقابل تیم تراکتورسازی صبح فردا عازم تبریز می شود.

به گزارش خبرنگار کاپ، در آستانه شروع مجدد مسابقات لیگ برتر و در چارچوب هفته دوازدهم پانزدهمین دوره این رقابت ها تیم سیاه جامگان باید روز جمعه هفته جاری 29 آبان به مصاف تراکتورسازی برود.
براساس این گزارش فرهاد کاظمی سرمربی این تیم در این بازی رضا شربتی، مدافع چپ تیمش را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت. همچنین امید سینک دیگر مدافع این تیم به دلیل گرفتگی عضله پشت پا در دو روز گذشته جدا از  سایرین به تمرین مشغول است و گفته می شود احتمال دارد به این دیدار نرسد.
تیم سیاه جامگان در رده چهاردهم جدول قرار دارد و ساعت 10:30 صبح فردا پنجشنبه عازم تبریز می شود. این تیم در تبریز در هتل پارس ائل گلی اردوی خود را برپا می کند و عصر فردا یک جلسه تمرین سبک را در دستور کار خود خواهد داشت.
دیدار دو تیم از ساعت 15:15 روز جمعه در ورزشگاه یادگار امام برگزار خواهد شد.
 
۹۴/۰۸/۲۷ موافقین ۱ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی