تراختور نیوز

Traxtur-News
تراختور نیوز

TRAXTUR-news

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

تراکتور سازی جوانگراترین تیم لیگ برتر+جدول

سه شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۴۳ ق.ظ

رقلم: تیم تراکتورسازی به عنوان جو.انگرا ترین تیم لیگ برتر ایران شناخته شدآذرقلم: تیم تراکتورسازی به عنوان جوانگرا ترین تیم لیگ برتر ایران شناخته شد.

به گزارش آذرقلم، برنامه نود که با رویکرد بررسی وضعیت ورزش فوتبال هر دوشنبه شب به روی آنتن می رود دیشب تیم تراکتورسازی را به عنوان تیمی معرفی کرد که به جوانگرایی بیش از سایر تیم ها بها داده است.
ذوب آهن، تراکتورسازی و سیاه جامگان تیم هایی بودند که بیشترین بها به بازیکنان جوان را دادند و البته تراکتورسازی با توجه به بازی دادن به بازیکنان جوانش در صدر قرار دارد. راه اهن تیم دوم بابت بازی دادن به بازیکنان جوان بود. مهدی تارتار البته بیشتر از فرهاد کاظمی به عنوان مربی جدید این تیم ریسک بیشتری داشت و بازیکنان جوان بیشتری در ترکیب خود قرار داده است. یحیی گل محمدی نیز که اقبال خوبی به جوانان نشان داده بود در این جدول رتبه سوم را به خود اختصاص داد.
استقلال اهواز با توجه به اعتصاب بازیکنان باتجربه هایش و به اجبار مجبور شد از بازیکنان جوانش استفاده کند که البته نتیجه خوبی برای آنها نداشت.
سیاه جامگان و استقلال خوزستان دیگر تیم های بهادهنده به بازیکنان جوان محسوب شدند. البته عبدالله ویسی با بازی دادن به ۶ بازیکن رکورد لیگ را به خود اختصاص داد و ملوان نیز با حمید استیلی ۵ بازیکن جوان عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت.
استقلال و پرسپولیس که بازیکنان جوان خوبی در لیست خود دارند در استفاده از آنها خساست خاصی نشان می دهند و در کنار فولاد و نفت شرایط خوبی از بابت استفاده از جوانان ندارند.
در پایین جدول استفاده از جوانان نیز تیم های گسترش، سایپا، پدیده و صبای قم قرار دارند و کمالوند، جلالی، مهاجری و البته علی دایی در جمع ریسک ناپذیرهای لیگ قرار دارند.
لیگ پانزدهم البته نسبت به فصول گذشته اقبال بیشتری نسبت به بازیکنان جوان داده و با ۱۴ و نیم درصد استفاده تیم ها از بازیکنان جوان شرایط رو به صعودی را از خود به نمایش گذاشته است.
۹۴/۰۸/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی