تراختور نیوز

Traxtur-News
تراختور نیوز

TRAXTUR-news

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

برگزاری جلسه مدیران تراکتور و گسترش برای حل مشکل رضایت‌نامه سامان نریمان جهان با یک اظهارنظر عجیب خبرساز شد. داستان از این قرار است که سرپرست تراکتور که رابطه ویژه‌ای با یکی از سایت‌های خبری دارد به این سایت گفته سامان در آن جلسه برای نیم‌فصل دوم از تراکتوری‌ها 600 میلیون تومان خواسته است.برگزاری جلسه مدیران تراکتور و گسترش برای حل مشکل رضایت‌نامه سامان نریمان جهان با یک اظهارنظر عجیب خبرساز شد. داستان از این قرار است که سرپرست تراکتور که رابطه ویژه‌ای با یکی از سایت‌های خبری دارد به این سایت گفته سامان در آن جلسه برای نیم‌فصل دوم از تراکتوری‌ها 600 میلیون تومان خواسته است.کدام جلسه محرمانه؟ می‌خواهند مرا مقابل پرشورها قرار دهند

 
انتظار دارند از نان خانواده‌ام بگذرم؟! 
برگزاری جلسه مدیران تراکتور و گسترش برای حل مشکل رضایت‌نامه سامان نریمان جهان با یک اظهارنظر عجیب خبرساز شد. داستان از این قرار است که سرپرست تراکتور که رابطه ویژه‌ای با یکی از سایت‌های خبری دارد به این سایت گفته سامان در آن جلسه برای نیم‌فصل دوم از تراکتوری‌ها 600 میلیون تومان خواسته است. موضوعی که بازتاب هم داشته. هر چند چنین رقمی برای سامان که یکی از بهترین بازیکنان دو فصل اخیر تراکتور بوده و به تیم‌ملی هم رسیده اصلا عجیب و غریب نیست که خیلی هم قابل دفاع و طبیعی است. اما به نظر می‌رسد برخی مدیران تلاش دارند با چنین اقدامی سامان را مقابل هواداران قرار دهند. خود او که از این موضوع گلایه دارد. حرف‌های بازیکن بی‌حاشیه ، خوش‌اخلاق و ریز نقش تراکتور را بخوانید: 
90: آقا سامان تو از تراکتوری‌ها 600 میلیون خواسته‌ای ؟‌
هیچ‌وقت چنین چیزی نگفتم. دلیلم هم یک جمله است. وقتی من با گسترش قرارداد دارم و بازیکن این تیم محسوب می‌شوم چطور از تراکتور پول بخواهم؟‌! اول مدیران تراکتور باید رضایت‌نامه کامل مرا از گسترشی‌ها بگیرند ، بعد من می‌گویم قیمتم 600 میلیون تومان است یا یک میلیارد تومان! 
90:‌اصلا در جلسه چه اتفاقی افتاد؟ 
گسترشی‌ها به من گفتند اگر می‌‌خواهی نیم‌فصل دوم امسال در تراکتور بمانی ، یک نیم فصل دیگر قراردادت را با ما تمدید کن تا فصل آینده کامل در گسترش باشی. من هم گفتم این چه کاری است؟‌! اگر قرار باشد فصل بعد به گسترش بروم خوب همین نیم‌فصل می‌روم که سال آینده آزاد باشم. من به مدیران گسترش گفتم اگر می‌خواهید به تراکتور کمک کنید رضایت‌نامه او را همین حالا بدهید. این را هم گفتم که هرگز قراردادم را با گسترش تمدید نمی‌کنم.
90:‌آنها چه گفتند؟‌
قرار شد بروند با مالک باشگاه صحبت کنند و بعد نظر بدهند. حالا وقتی من هنوز بازیکن گسترش محسوب می‌شوم دادن پیشنهاد 600 میلیونی و یا صد میلیاردی اصلا مفهومی دارد که این حرف‌ها را زده‌اند. 
90: گفته‌اند دیگر
اصلا می‌خواهم فرض را بر این بگذاریم که من این رقم را حالا بیشتر یا کمتر پیشنهاد داده‌ام. این موضوع چه ربطی دارد که آقایان گفته‌اند سامان که عاشق تراکتور است چرا به خاطر هواداران هم شده این رقم را مطرح کرده! یکی نیست بگوید این دو مورد چه ربطی به هم دارد. من عاشق تراکتور هستم و مخلص هواداران . در هر تیم دیگری هم باشم عاشق تراکتور می‌مانم. اما قیمت حرفه‌ای را می‌گویم. اصلا شما به بازیکن هم پست من در لیگ برتر هر چقدر می‌دهند ، بدهید. چرا می‌خواهید با این حرف‌ها مرا جلوی هواداران بگذارید؟!
البته هوادار تراکتور به خوبی می‌داند چه کسی راست می‌گوید و چه کسی دروغ!
90: انگار از این موضوع خیلی ناراحت شده‌ای؟
نباید باشم؟! اصلا همین جا می‌گویم اگر هواداران تراکتور بگویند من از خارجی‌های تیم کمتر و ضعیف‌تر و غیرمفیدتر هستم رایگان بازی می‌کنم. 
90:‌ واقعا؟
قطعا. آنها به خوبی می‌دانند چه کسی علاقه‌اش به تراکتور واقعی است. من در هر تیمی و در هر جای دنیا که باشم عاشق تراکتور می‌مانم. اما مگر قرار نیست برای زن و بچه‌ام نان ببرم؟‌البته تخفیف به تراکتور بابت هواداران حرف دیگری است. به صراحت می‌گویم اگر قیمت من از هر تیمی مثلا 700 میلیون تومان باشد حاضرم به خاطر هواداران و تراکتور صد میلیون تخفیف بدهم. کم است؟‌به آقای عباسی هم گفته‌ام اما مگر قرار است مفتی بازی کنم. 
90: فکر نمی‌کنی با این حرف‌ها ، مدیران باشگاه شاکی شوند؟‌
نمی‌دانم. می‌خواهند ناراحت بشوند یا نشوند. من حرفم را رک و راست می‌زنم زمانی هم که بخواهم به تراکتوری‌ها رقم بدهم آن را در رسانه‌ها هم مطرح می‌کنم. مگر خلاف می‌کنم که در خفا باشد؟ 
90: شاید هم ناراحتی مدیران تراکتور بابت این است که تو گفته‌ای نیم‌فصل با گسترشی‌ها تمدید نمی‌‌کنی؟‌
بازیکن حق دارد که با تیمی تمدید کند یا نکند. کسی نمی‌تواند مرا مجبور کند و زور بگوید . 
90:‌برخی می‌گویند انگار می‌خواهند اینطور نشان دهند که تو پولکی هستی. 
چه بگویم من در همین دو سال مثل همه بازیکنان تیم بابت پاداش‌ها هم عذاب کشیده‌ام. می‌گویند امروز دو تومان می‌ریزیم بعد می‌گویند فردا می‌ریزیم. البته در همین شرایط هم با صدای بلند می‌گویم به دو دلیل با افتخار آمدم تراکتور اول اینکه این تیم را از صمیم قلب دوست دارم و بعد اینکه سربازی‌ام را در تیم محبوبم سپری می‌کنم. به لطف خدا و این پیراهن خیلی هم پیشرفت کردم و این پیشرفت را مدیون تراکتور و هوادارانش هستم. اما قرار نیست عباسی بخواهد که من مجانی بازی کنم. تازه گفته بودند جلسه محرمانه است اما حالا نمی‌دانم چطور این حرف‌ها از جلسه بیرون آمده! دیگر چه محرمانه‌ای؟! انگار اگر چیزی به نفع‌شان باشد موضوع محرمانه می‌ماند اما اگر به ضررشان باشد می‌روند همه جا جار می‌زنند. 
90:‌این حرف‌ها برایت بد نمی‌شود؟‌
تا نیم فصل سه بازی مانده اگر می‌خواهند نیمکت نشینم کنند ، روی نیمکت می‌نشینم و تراکتور را با همه وجود تشویق می‌کنم. اگر مرا بفرستند روی سکو هم با هیجان بیشتری تیم را تشویق می‌کنم. اگر هم بخواهند به تیم کمک کنم مثل همه این مدت با همه وجودم بازی می‌کنم. از پارسال چند قضیه پیش آمده است اما هیچ وقت نه اعتراضی کردم و نه حاشیه‌ای ساختم. فصل قبل ناگهان چند هفته نیمکت نشین شدم. با اینکه حضور در ترکیب را حق خود می‌دانستم حرفی زدم؟‌اعتراضی کردم؟ یاد گرفته‌ام در هر شرایطی با انرژی و انگیزه‌ تمرین کنم و در خدمت کادر فنی باشم. نه به خاطر هدف خاصی بگویم اما من فوتبال را اینجوری فهمیده‌ام که تیم وقتی تیم است که همه گوش به فرمان سرمربی و مطیع تصمیمات او باشند. حتی اگر حقت هم باشد اما بیرون بمانی باید بپذیری یا بروی. 
90: مثل اتفاقی که در نفت برایت افتاد؟‌
دقیقا. آقای ابراهیم‌زاده به من اعتقادی نداشت. تلاشم را کردم اما جواب نداد. من هم با احترام درخواست جدایی کردم که ایشان هم استقبال کرد. بعد پیش خودم گفتم حتما خدا می‌خواست که این اتفاقات رخ دهد. 
90:‌حالا اگر نیم فصل برگردی گسترش و فصل بعد آزاد باشی کدام تیم را انتخاب می‌کنی؟‌
واقعیت این است که مدیر برنامه‌هایم «های‌لایت» بازی هایم را به اروپا برده تا اگر خدا بخواهد لژیونر شوم. 
90:‌کجا؟‌
هر لیگی شد فقط اروپایی باشد. 
90:‌به لیگ های عربی که نمی‌روی؟
نه نظرم قطعا تیم‌های عربی نیست. می‌خواهم حضور در فوتبال اروپا را تجربه کنم. البته می‌دانید که پروسه لژیونر شدن زمان می‌برد و دشوار است. باز هرچه خدا بخواهد. 
90:‌نگفتی حالا فیلم بازی‌هایت را به کجا برده‌اند.
گفتم که هر لیگ اروپایی شود راضی‌ام. یونان ،‌اوکراین و حتی شاید لیگ دو آلمان . 
90:‌ اگر نشد ، اولویت فصل بعدت تراکتور خواهد بود؟‌
قطعا ! اگر مرا بخواهند و رضایت نامه‌ام را بگیرند همین حالا هم حاضرم 5 ساله با تراکتور ببندم. من برادری‌ام را ثابت کرده‌ام و حالا هم به خاطر تراکتور حاضرم از قیمت واقعی‌ام کمتر بگیرم. اما مفت و رایگان بازی نمی‌کنم. هر چقدر که عرف باشد. نیازی هم نیست که خودم را با کسی قیاس کنم و بازیکنی را مثال بزنم. البته باز هم تکرار می‌کنم اگر هواداران تراکتور بگویند از برخی بازیکنان کمتر و ضعیف‌ترم حاضرم رایگان بازی کنم.
۹۴/۰۸/۲۶ موافقین ۱ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی