تراختور نیوز

Traxtur-News
تراختور نیوز

TRAXTUR-news

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

کاپ| من و مردم تبریز از یک جنسیم

دوشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۲۸ ب.ظ

  سرمربی تراکتورسازی گفت: نوسانات مان در ادامه لیگ تکرار نمی شود.

به گزارش کاپ و به نقل از همشهری ورزشی، تونی اولیویرا در ارتباط با شرایط کنونی تراکتورسازی اظهار داشت: در حال  حاضر شرایط تیم  خوب است و تمرینات منظمی را برگزار می کنیم. دنبال این هستیم که با قدرت لیگ را شروع کنیم و در جام  حذفی هم نتایج  خوبی بگیریم. تمرینات مان خوب و شاداب برگزار می شود. تا بتوانیم با نتایج خوب هواداران را شاد کنیم. 
وی درباره اینکه آیا نوسانات تراکتورسازی در ادامه فصل تکرار می شود یا خیر، اذعان داشت: ما در این تعطیلات سعی کردیم نقاط ضعف خود را پوشش دهیم تا بتوانیم بعد از تعطیلات روند صعودی داشته باشیم. 
سرمربی تراکتورسازی درباره درگیری در تمرینات تراکتور و اخراج حمزه یونس تصریح کرد: به هرحال این اتفاقات در هر خانواده و تیمی پیش می آید. من نگفتم که فلان بازیکن مقصر است. به هرحال دو طرف دعوا با هم آشتی کردند و اگز قضیه جدی بود کمتر از 14 ساعت بعد با هم آشتی نمی کردند. این خبر نباید به بیرون درز پیدا می کرد. اما این ماجرا حل شد و ما برای موفقیت تلاش می کنیم.
تونی درباره بازگشت پسرش به تمرینات خاطرنشان کرد: پسرم به علت بیماری نوه ام به پرتغال رفته بود. او تنها نگران بود و مشکل خاصی وجود نداشت. اما در حال حاضر به تمرینات بازگشته و در کنار تیم حضور دارد. 
وی درباره تغییر مدیرعامل باشگاه اذعان داشت: من در این رابطه حرفی نمی زنم و فقط روی موفقیت تیمم تمرکز می کنم. کاری هم به این مسایل ندارم. اینقدر در تراکتور مشکل دارم که به این مسایل فکر نمی کنم.
اولیویرا درباره حمایت هواداران تراکتورسازی از خود بیان داشت: من یک پرتغالی هستم. اما عین همین مردم هستم. من و این مردم از یک جنس هستیم. از مردم تبریز تشکر می کنم و می خواهم محبوبیتم را حفظ کنم. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۹۴/۰۸/۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی