تراختور نیوز

Traxtur-News
تراختور نیوز

TRAXTUR-news

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

آذرنیا:حضور کرار در گسترش فولاد شایعه است

دوشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۰۰ ب.ظ

سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد حضور کرار در این تیم را رد کرد.دحسن آذرنیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بازی در شهرداری بناب اظهار کرد: این بازی با توجه به تعطیلی مسابقات و در راستای تقویت تیم و نگه‌داشتن گسترش در شرایط مسابقات بوده است.

 
وی در ادامه افزود: ما توانستیم چهار گل به ثمر رسانیم این تیم در لیگ دسته دوم بود و با این بازی 90 درصد به اهدافمان نزدیک شدیم.
آذرنیا در خصوص حضور کرار در گسترش فولاد گفت: تا این لحظه نه ما با استقلال صحبت کردیم و نه مسئولان این تیم با گسترش وارد مذاکره شده‌اند حضور کرار در حد شایعه بوده و گمانه‌زنی بیش نیست.
 
سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد عنوان کرد: برخی رسانه‌ها خبر جابجایی بازیکنان را انتشار داده‌اند که تا این لحظه خبری از مذاکره نبوده و نیست.
 
وی در مورد هفته دوازدهم لیگ برتر و بازی با استقلال خوزستان تصریح کرد: ما با بهترین تیم لیگ برتر بازی داریم ویسی تیم خوبی را ساخته است ولی شرایط تیم‌ ما خوب بوده و علاوه بر کادر فنی بازیکنان خوبی داریم که برای برد به میدان می‌رویم.
 
آذرنیا ادامه داد: مساوی در برابر استقلال خوزستان باخت ضعیف است زیرا با تساوی به جای نمی‌رویم.
 
سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد در مورد اینکه آیا تیم گسترش به دنبال جذب مهاجم است عنوان کرد: البته جذب بازیکن به نظر کادر فنی تیم بستگی دارد و ما نیز مجری خواسته‌ها خواهیم بود. اما ما با توجه به بازی نکردن بازیکن برزیلی تیم یک جای خالی داریم که قصد داریم این جای خالی را با حضور یک بازیکن پر کنیم.
 
وی در پایان یادآور شد: امیدوارم که گسترش فولاد بتواند در لیگ برتر به موفقیت کامل دست یافته و دل هواداران تبریزی را شاد کند.
۹۴/۰۸/۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی