تراختور نیوز

Traxtur-News
تراختور نیوز

TRAXTUR-news

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

روغن کاری اساسی در تراکتورسازی

دوشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۳۶ ب.ظ

آذرقلم: تراکتورسازی باید در این بازه زمانی یک ماهه کمربندها را محکم ببندد. اگر می خواهد بار دیگر به کورس برترین های لیگ برگردد اگر می خواهد دل هواداران را به دست آورد، هم باید کمی سر کیسه را شل کند و بازیکنان قابل و توانمندی را فارغ از مبلغ قرارداد آنها جذب کندآذرقلم: تراکتورسازی باید در این بازه زمانی یک ماهه کمربندها را محکم ببندد. اگر می خواهد بار دیگر به کورس برترین های لیگ برگردد اگر می خواهد دل هواداران را به دست آورد، هم باید کمی سر کیسه را شل کند و بازیکنان قابل و توانمندی را فارغ از مبلغ قرارداد آنها جذب کند

به گزارش آذرقلم، سازمان لیگ، زمان نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر از تاریخ ۲ دی ۹۴ الی ۲۹ دی ۹۴ است.
شاید به جرات بتوان گفت که این بازه زمانی حدوداٌ یک ماهه برای تراکتور بسیار حساس و سرنوشت ساز خواهد بود. شاید بتوان آن را در ردیف حساسیت یک بازی فینال طبقه بندی کرد.
برای اینکه در نیم فصل اول، تراکتورسازی با مشکلات و چالش های مختلفی روبرو شد که یکی از مهمترین آنها موضوع بازیکنان سرباز این تیم بود.
تراکتورسازی در پایان این نیم فصل به یک خانه تکانی اساسی نیاز خواهد داشت. از یک سو برخی بازیکنان که انتظارات را برآورده نکردند باید از خیر این تیم پرشورها بگذرند و از دیگر سو باید ترکیب مهره های تیم در برخی از خطوط مانند حمله و دفاع تقویت شود.
اکنون تراکتورسازی در رتبه دهم جدول جای گرفته و هرگز نتوانسته انتظارات هواداران را برآورده سازد. این در حالی است که تیم گسترش فولاد دیگر تیم آذربایجانی حاضر در لیگ برتر هر چند این همه بودجه و اعتبار و هوادار ندارد اما با این حال سه چهار پله بالاتر از تراکتور ایستاده و همین امر مسئولیت مدیران باشگاه و بازیکنان را سنگین تر می کند موضوعی که برای طرفداران تراکتورسازی هم قابل قبول نیست که تیم نایب قهرمان فصل گذشته الان در رتبه دهم جدول بایستد!
تراکتورسازی باید در این بازه زمانی یک ماهه کمربندها را محکم ببندد. اگر می خواهد بار دیگر به کورس برترین های لیگ برگردد اگر می خواهد دل هواداران را به دست آورد، هم باید کمی سر کیسه را شل کند و بازیکنان قابل و توانمندی را فارغ از مبلغ قرارداد آنها جذب کند. با تجربه تلخ نیم فصل اول، نباید به فکر جذب سربازانی بود که چندان انگیزه ای برای بازی در این تیم ندارند!
از طرفی باید از همین حالا به فکر شناسایی استعدادها و بازیکنان تاثیرگذار تیم های دیگر بود. آنالیز تمرینات، بازی ها، خلق و خو، فرمان پذیری و تکنیک پذیری شاخصه های مهمی هستند که کادر رهبری باشگاه نه در روز اول دی ماه بلکه از همین حالا باید به فکر آنها باشند.
تراکتور سازی حالا به یک خانه تکانی و روغن کاری اساسی نیاز دارد.
۹۴/۰۸/۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی