تراختور نیوز

Traxtur-News
تراختور نیوز

TRAXTUR-news

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

عباسی از تونی چه میخواهد؟

دوشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۴۶ ب.ظ

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه اضطراری مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با تونی اولیویرا برگزار شد.گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه اضطراری مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با تونی اولیویرا برگزار شد.

 
 در حالی که هواداران تراکتورسازی هرگاه خبر جلسه‌ای را می‌شوند که یک طرف آن تونی بوده بلافاصله منتظرند که خروجی جلسه چه خواهد بود و یا اینکه منتظر  شوک تغییرات هستند.
 
 اما نشست تونی اولیویرا با عباسی در محل باشگاه تراکتورسازی برگزار شد و تونی هم چنان سکان هدایت فنی تیم را به عهده دارد خبری  نبود اما اینکه چرا جلسه تشکیل شد نکته قابل توجهی است که باید به آن پرداخت.
 
**چرا جلسه تشکیل شد؟!
هر تیمی برای حل مشکلات و مسائل مربوط نیازمند به برگزاری جلساتی بوده که فکرها با هم تشکیل یک نفر واحد را می‌دهند تیم تراکتورسازی نیز از این امر مستثنی نبوده  و نیست. مسائل و مشکلات اخیر وکیل  جلسه تونی با عباسی بوده است.
 
** در جلسه چه گذشت؟
جلسه تونی با عباسی برگزار شد در این جلسه مسائلی از قبیل درخواست‌های تونی برای جذب بازیکن در نقل‌و‌انتقالات نیم فصل، وضعیت بازیکنان سرباز و مسائل مالی باشگاه مطرح شد.
 
**یونس در تمرینات
حمزه یونس مهاجم خارجی تراکتورسازی که گفته شده بود با تونی الیویرا درگیری  و با بازیکنان سرخ‌ها به مشکل خورده بود به تمرینات تراکتوری‌ها بازگشت.
 
مسئولان این تیم معتقدند نباید درگیری تونی اولیویرا با حمزه یونس به بیرون درز پیدا کند که این اتفاق رخ نداد.
 
ظاهرا یونس بخشیده شده بود و مشکلی هم پیش نیامده است. همچنین مسئولان سرخ‌های تبریز، برگزاری جلسات هر تیمی می‌دانند و آن را طبیعی بر می‌شمرند و اینکه مدیرعامل با هیئت مدیره و یا با سرمربی جلسه‌ای برگزار کنید کاملا طبیعی بوده است حتی اگر منتهی به تغییرات باشد.
۹۴/۰۸/۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی